Wednesday 11 April 2007

Popoldne- Dirt-bikerji

Še vedno ponedeljek ( ta velikonočni ) in še vedno brez pirhov- ker še iščem tiste z jajci, se z Miho odpraviva na poligon za bikerje. Motivi so bili dobri, ža pal sem imel nekaj težav s flashi... damn! No ja, bo pa drugič bolje....


Takole se je začelo,



... jaz sem večino časa preždel na isti lokaciji,



...za boljšo sem jo menjal, šele ko me je zagrabil krč :D ,




, še dobro- potem sem z druge strani lahko ujel vsaj malo sončnega zahoda preden se je čisto stemnilo...



,ta je bil še kar blizu...




Miha jih je kar lepo lovil s flashem- več fotk si lahko pogledate še na njegovem blogu tukaj

6 comments:

Lenart Senica said...

uau, super fotke. dobra kombinacija bikerjev in sončnega zahoda!
bravo.
lp
(jutr pridem v mixi:D)

Dan said...

Prideš pogledat fiksne objektive ? :D

Lenart Senica said...

pogledat pa enega bom 'posvojil'
;)

Gregor Harih said...

Oj. Tele nočno so hudo dobre. Super je, da se še nebo lepo vidi.

Andrejc said...

Odlične fotke!
Čestitke

CrniSC said...

Vse so dobre (tako kot od Mihaaaaata), amapak ena je nartabul. Tretja.