Sunday 30 December 2007

Na svežem zraku

Kot sem pisal v prejšnji objavi so večeri v Alpah čudoviti.
Zato sem se odločil, da enega prebijem še malo višje, po možnosti med kozorogi.



Večer prej sem se odpravil čez Vršič v Trento, odkoder sem zjutraj krenil v gore.




Dan je bil lep, vreme ugodno...



na poti sem srečal nekaj gamsov...



...kozoroge pa sem tokrat lahko opazoval le od daleč. (na sliki mladiča)



Lepši trenutki so zopet nastopili šele zvečer,



... ko je nebo spremenilo barve, zadnji žarki pa so se uprli v stene dvatisočakov.



Kmalu so se pod mano zgostili oblaki.



Barve in svetloba so se menjale kot za stavo, sonce pa je počasi tonilo v oblake.



Znašel sem se nad morjem megle, po pobočjih pa so se kazale silhuete kozorogov na večerni paši.



Naredil sem še nekaj zadnjih posnetkov, pospravil opremo in odšel dol v meglo in temo.

11 comments:

CrniSC said...

Lepe fotke.Ko zgubim kakšen kilogram, se ti pridružim.

David said...

super fotke.
@stane: saj tile danovi (pa olkijevi) izleti so za zgubljat kilograme ;)

-Mihaaa- said...

:D .. zelo dobre slikce, sploh zivalske, takega gamsa sem jaz zadnjic dobil,... v zivalcu :D :D :D , no salo na stran,.. dobre slike, pa svaka cast da se ti da skakat po hribih po zimi

Gregor Krašnja said...

O Dan, kakšne super fotke. Tu v dolini pa sama megla.

UrosG said...

Ma tole pa zgleda res prfektno. Sem bral do konca in upal, da ne bojo nekje še fotke v temi in ne vem koliko tisoč metrov. Zgleda si pravi čas krenil v dolino, čeprav megleno ;)

Dan said...

Hvala za komentarje,

@stane: Brez izgovorov... ti kar pripravi gojzarje ;)

@sekundek: ko sem vse pospravil v ruzak pa krenil dol je bila že tema. Zadnja fotka je posneta s stativa- par sekundna eksopzicija :D

Gregor Harih said...

Hude fotke. Bravo!!!

Andrej said...

Mmm super 4 mi je tabolša...

manja said...

jeeej :) ful lepo, dan. se ti bom v nedoločenem času v prihodnosti enkrat pridružla na pohodu. (če oblubiš, da bo postanek usakih 10 minutk in da mi ne boš skril čutarce)
hude slike, res

Luka said...

Lepe fotke, ni kaj! Videt je da si z gamsi že na ti!

Sicer letos v gorah pogrešam svež sneg, pa verjetno tudi ta pride!

CP Su said...

Simply spectacular !

Greetings from Malaysia :)