Wednesday 26 December 2007

Večer v Alpah

Prejšnji teden sem po Gorenjski iskal zimske motive.
Zjutraj sem se trudil ujeti v objektiv ivje in meglice nad vodami, zvečer pa sem zašel malo višje v hribe. Dan je bil bolj pust, je bila pa zato noč krasna.

En video, bolj za hec:

No, takole sem se namestil in pripravil za fotkanje.
Potrebno je bilo le še počakati na sončni zahod, mrak, noč in zvezde.




Zadnji žarki na pobočjih Goličice




Pogled proti Kanjavcu




Zvezde nad dolino Zadnja Trenta




Luna mi je dobro svetila

6 comments:

Žiga Gričnik said...

Lepo si ulovil motive v svoj objektiv!

-Mihaaa- said...

fine slikce,.. sam si se pa po moje premrazil :) ... no vsaj splacalo se je
lp

aco said...

res fain fotke.. se ti splačal čakat :) Zadnja je pa prov "volčja" :)

LP

Gregor Krašnja said...

Res dobre fotografije. Se splača čakat takole na mrazu, nekaj takega moram tudi sam probat :)

lp

UrosG said...

Videti je, da se je splačalo zmrzovat :D Predzadnja je prav lepo uspela.

Gregor Harih said...

Tretja je res odlična.